BiLgi Üniversitesi..
[b]İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin kurucu vakfı olan Bilgi Eğitim ve Kültür Vakfı 31 Ekim 1994 tarihinde Türk Medeni Kanunu hükümleri uyarınca, Oğuz Özerden, Latif Mutlu, Prof.Dr. Asaf Savaş Akat, Bülent Akarcalı, Prof.Dr. Uğur Alacakaptan, Prof.Dr. Toktamış Ateş, Orhun Çavdar, Prof.Dr. Lale Duruiz, Yiğit Ekmekçi, Orhan Gemicioğlu, Halit Kakınç, Prof.Dr. Gülten Kazgan, Prof.Dr. Serdar Mutlu ve Zafer Mutlu tarafından kurulmuştur.
İstanbul Bilgi Üniversitesi kurucuları, bilimsel ilerlemenin nihai amacının bireyin ve toplumun mutluluğu olduğu yaklaşımıyla, birbirinden farklı düşünce, inanç ve hayat biçimlerinin hoşgörü içinde yan yana yaşadığı, evrensel değerlerle donanmış, toplumun her kesimiyle kuvvetli bağları olan kültürel ve bilimsel bir ortam oluşturmayı hedefleyerek yola çıktılar.
İstanbul Bilgi Üniversitesi, bu doğrultuda, 'bilgi'nin egemen olduğu, şeffaflığı ve bilgiye erişmenin 'temel hak' kabul edildiği 21. yüzyıl toplumuna özgürlükçü, yaratıcı, entelektüel merak sahibi ve girişimci bireyler yetiştirmeyi amaçlar.
Üniversite, kurum çatısı altındaki öğrenci ve akademisyenlerin 'birlikte öğrenme ve üretme' sürecinin uluslararası kalite ve standartlarda en üst noktaya ulaşmasını sağlamaktan, öğrencilerin sağlam bir formasyona sahip, çok boyutlu düşünebilen ve beşeri becerileri yüksek bireyler olarak yetişmelerinden birinci derecede sorumludur[/b].
İstanbul Bilgi Üniversitesi kurucuları, bilimsel ilerlemenin nihai amacının bireyin ve toplumun mutluluğu olduğu yaklaşımıyla, birbirinden farklı düşünce, inanç ve hayat biçimlerinin hoşgörü içinde yan yana yaşadığı, evrensel değerlerle donanmış, toplumun her kesimiyle kuvvetli bağları olan kültürel ve bilimsel bir ortam oluşturmayı hedefleyerek yola çıktılar.
İstanbul Bilgi Üniversitesi, bu doğrultuda, 'bilgi'nin egemen olduğu, şeffaflığı ve bilgiye erişmenin 'temel hak' kabul edildiği 21. yüzyıl toplumuna özgürlükçü, yaratıcı, entelektüel merak sahibi ve girişimci bireyler yetiştirmeyi amaçlar.
Üniversite, kurum çatısı altındaki öğrenci ve akademisyenlerin 'birlikte öğrenme ve üretme' sürecinin uluslararası kalite ve standartlarda en üst noktaya ulaşmasını sağlamaktan, öğrencilerin sağlam bir formasyona sahip, çok boyutlu düşünebilen ve beşeri becerileri yüksek bireyler olarak yetişmelerinden birinci derecede sorumludur[/b].
Konular
- Yaptıklarımızın Hesabını Vermeye Hazırlıklı Mısınız.
- Kur'an Nasıl Bir Devlet Yönetimini Öneriyor.
- Kendimize Rab lar Edindiğimizin Farkında Bile Değiliz.
- Sesli düşler
- Ömürden Kaybolan Bir Senemiz
- Yardıma ihtiyacım var
- Hakan Kenan Hoca
- Türkiye'nin Gururu Lingerium
- Zorunlu Trafik Sigortası
- Kur'an ın Bizlere İndirilme Amacını Doğru Anlamalıyız.
- Rivayetleri Aklamak Adına, Kur'an a Saygısızlık Yapmayalım.
- Allah ın Affetmesi, Şefaati Konusunu Nasıl Anlamalıyız.
- Hac Suresi 47, Zümer Suresi 42. Ayetlerin. Ölüm Ve Rüya İlişkisi.
- Allah ın Sınırlarını Aşarak, Kafirlerden Olmak İstemiyorsak.
- Kur'an neden arapça indirilmiştir. Zuhruf 2-3. Fussilet 44. Ayet.
- Elbette tek vatan bö-lü-ne-me----yiz
- Bizleri dinden saptıran en büyük yanlışımız.
- Çalışanlarınızın network trafiğini DeskGate ile inceleyin
- DeskGate en iyi sirket guvenlik programi
- Pekala ölmüyormuyuz
- Siber saldırı ve afetlere karşı veri yedekleme yazılımı DeskGate
- Işsizlik sel gibi
- Ad adres telefon
- Nuhilik (noahidizm)
- Isa beklenen yahudi mesih midir?
- Cümle kapısı..
- Karagöz İle Hacivat Konuşmaları 3
- Nasreddin Hoca Fıkraları
- Allah ın resulünün bizlere örnek oluşunu, hangi kaynaktan öğrenmeliyiz?
- Ayşecik İle Yasemin Sultan